2013. november 17., vasárnap

Hetedik fejezet~+18

A film végén erősen magához szorított. Lábainkat összekulcsolta, karját átvetette rajtam én pedig a meztelen mellkasával szemben aludtam el.


*Harry szemszöge*

Egy ideig figyeltem, ahogyan a vállamon aludt. Annyira csodálatos még így is, pedig most nem tesz semmit. Csak alszik. Barna hajához nyúltam és óvatosan megsimítottam. Szerencsére nem ébredt fel rá. Mi lett volna, ha nem ezt a lányt kell védelmeznem? Hiszen ő tökéletes! Hatalmas mázlim van vele. Figyeltem az arcvonását, ami hirtelen megváltozott. Arca eltorzult és megrázkódott rajtam. Nem tudtam mi a baj, inkább figyeltem tovább. Nyöszörgött. A víz pedig leverte.
- Hé! Loretta! Ébredj fel! - szóltam oda neki és egy kicsit meglökdöstem a vállánál fogva. Nagyokat szuszogva kelt fel hipergyorsan az ágyból. Körbe nézett és sírni kezdett, majd visszahuppant a párnák közé.
- Semmi baj. Csak egy rossz álom volt, bármi is legyen az! - pusziltam meg a kissé izzadt homlokát.
- Lejössz velem egy pohár vízért? - kérdezte meg remegő hanggal és szintén remegő kézzel.
- Persze.- mosolyogtam fel rá és kisegítettem az ágyból.
Lesétáltunk a lépcsőn, de Lori mindenhol felkapcsolta a lámpát. Talán ennyire fél a sötétben? Vagy csak az álom miatt..?
Leültem a konyhapultra és figyeltem, ahogy tölt magának egy kis vizet. Arca könnyes volt.
Idelépkedett hozzám és a mellkasomhoz bújt.
- Jobban vagy? - simítottam meg a hátát.
- Nem. - motyogta bele a pólómba.
- Mit álmodtál?
- Harry én erről nem szeretnék beszélni. - fejét lehajtotta. Sajnáltam. Bármi is az amiről álmodott fájt neki.
- Ha úgy gondolod, hogy elakarod nekem mondani, akkor majd nyugodtan elmondhatod. - megpusziltam az arcát és egy kis mosolygás jelent meg a kis pofiján.
- Azt kell mondjam jó veled lenni. - mondta álmoskás hangon. - Te olyan jó fiú vagy! - ölelt át jó erősen.
- Túl jó. - kuncogtam fel, mire ő felnézett és hangosan nevetni kezdett.
- Igen. Néha tényleg túl jó kis fiú vagy, de nekem tetszik. - arcán egy kis pirosság terült el.
Közelebb hajoltam hozzá és megcsókoltam. Annyira szerettem megcsókolni, hogy az hihetetlen. Kezéből a poharat a pultra tette, de közben nem szüntette meg a csókot, majd a már üres kezét beletemette a hajamba. Imádtam, amikor ezt csinálja.
- Vissza megyünk aludni? - halk volt és nyugodt.
- Igen.
Leugrottam a pultról és a karjaimba emeltem, ő pedig a nyakamba kapaszkodott. Felvittem a lépcsőn és lassan az ágyra tettem. Be is takargattam. Majd én is befeküdtem és betakaróztam a saját takarómba.
- Harry. - fordult felém Loretta.
- Igen Angyalka?
- Nem aludhatnánk egy takaróba? - vakarta meg egy kicsit a szemét.
- Dehogynem. - motyogtam és lerúgtam a sajátomat a földre. Bebújtam mellé. Édesen hozzám bújt, jó erősen. Ujjait pedig összekulcsolta az enyémekkel.




*Loretta szemszöge*


Reggel hamarabb ébredtem fel, mint Harry és mivel a hűtőt üresen találtam úgy döntöttem bevásárolok, hogy mire felébred legyen neki reggelije. Felkaptam a melegítőnadrágomat és egy rózsaszín pólót, majd sportcipőbe bújtam és összecopfoztam a kissé kócos hajamat. Találtam egy fekete kosarat, majd cetlire kiírtam Harold-nak, hogy nem kell aggódnia nem szöktem meg...bár remélem nem ébred fel és akkor meglephetem egy kis bundás kenyérrel.

Kiléptem. A nap sütött, de nem volt észveszejtően meleg. Mondjuk mit várok reggel 6kor, hogy majd megfogok sülni?
Gyalog mentem el a legközelebbi kisboltig, ahol vettem kenyeret, tejet és egy kis tojást is, majd betértem a szokásos kis kávéházunkba, ahol megint a szöszi volt a pincér.
- Oh szia Loretta! De jó téged itt látni. - ugrotta át a pultot és megölelgetett.
- Hello Niall. - nevettem fel a hirtelen szeretet kitörésétől.
- A szokásost szeretnéd? - sétáltunk tovább együtt a pultig.
- Igen. De most elvitelre.
- Rendben, de most meg kell innod velem egy teát! - ajánlotta fel a pultnak könyökölve.
- Sietek! - mosolyogtam rá.
- Csak egy tea. Nem a kezedet kértem meg. - magyarázta teljesen komolyan.
- Jól van. - dobtam le a kosaramat a földre, majd vártam a teámra és a kávéimra.


- Ez a tea tényleg jó. - magyaráztam, ahogy belekortyoltam a zöld teámba.
- Mondtam én. Főleg egy ilyen csodálatos lánynak pontosan ilyen tea kell. - kacsintott rám.
Csak megráztam a fejemet.
- Lenne kedved velem eljönni holnap este színházba? - kérdezte meg kissé félénkebben.
- Kettesben vagy jöhet Harry is? - kérdeztem meg.
Már el is felejtettem milyen jól állt Haroldon az öltöny. Napok óta csak farmerbe láttam vagy alsónadrágba. Persze az alsónadrágos dolog látvány hihetetlenül tetszett.
- Kettesben gondoltam.
- Hát. Nem tudom. Meg kell beszélnem Harry-vel. - magyaráztam és újra kortyoltam a teámból.
- Miért? Ő az apád? - nevetett fel hangosan Niall
- Nem. - röhögtem én is.
- Akkor miért kell tőle elkéretőznöd? Csak gyere el velem randizni és kész.
- Még meglátjuk.- sóhajtottam fel. - De most mennem kell Nialler. Finom volt a tea és köszönöm a kávékat.
- Várlak holnap is! - hajolt hozzám közelebb, szinte csók közel.
- Rendben. - hajoltam le a kosárért és beledobtam a kávés műanyag dobozokat. - Legyen szép napod!

Miután hazaértem nyugtáztam magamban, hogy a kis fürtös még mindig alszik. Neki kezdtem a reggeli készítésnek. Bekapcsoltam a rádiót és rázni kezdtem a fenekemet a Little Mix egyik számára, miközben halkan dúdoltam a dalt.


*Harry szemszöge*

Felébredve észrevettem, hogy Loretta nincsen mellettem. Kikászálódtam az ágyból és leszaladtam a lépcsőn, majd a konyha ajtóba érve láttam, ahogy éppen egy pörgős zenére riszálja a hátsóját, miközben a fakanálba énekelget. Neki dőltem az ajtófélfának és figyeltem, amit csinál. Ez a lány tényleg bolond. Halkan nevetni kezdtem mire ő megfordult és ijedt, piros arccal bámult rám.
- Táncikálós jó reggelt. - nevettem fel kissé még kómásan és odaléptem hozzá. Nekitoltam a pultnak és megcsókoltam.
- Te mióta állsz ott? - motyogta bele a számba.
- Elég régóta, hogy tudjam nagyon jó feneked van.
Elpirult és inkább megfordult. Fejemet a vállába temettem, kezemet pedig a hasán kulcsoltam össze.
- Nagyon finomak az illatok!
- Igen. De neked még aludnod kéne és nekem az ágyba kéne vinnem a reggelit. Tudod most mindent elrontottál! - játszotta meg a duzzogó kislányt egy apró mosollyal a szája sarkában.
- Rossz fiú voltam? - húztam fel a szemöldökömet.
- Igen. Meg kéne büntesselek! - csapkodta meg a bal kezét a jobb kezében lévő fakanállal.
- Na gyerünk! - emeltem fel a karomat. Mire ő neki futásból hozzám futott. Én is futni kezdtem.
Elbújtam a kanapén és egy ideig észre sem vett ám amikor megtalált rögtön rám ugrott és csikálni kezdett.
- Elég! Kérlek hagyd abba! - nevettem hangosan miközben a kezét próbáltam letolni a derekamról.
- Nem. - röhögött velem együtt.
Vettem egy nagy levegőt és fordítottam a helyzetünkön, mire Loretta hatalmasat huppant a szőnyegen.
- Ugye nem fájt? - még mindig nevettem de már csikizni kezdtem a nyakát.
- Ott ne!!! - sikított fel hangosan, miközben nevetgélt.
- Miért ne? - cinkeltem.
- Ott nagyon érzékeny vagyok. - kuncogott.
Kezemmel megtámaszkodtam a két válla felett, miközben a derekán ültem. Remélem nem nyomom össze. Még mindig nevetett. Csodálatos volt a mosolya. Felemelte a fejét és kezével a nyakam után kapott. Lehúzott magához és vadul megcsókolt. Nem bírtam tartani magamat és ráhullottam óvatosan. Csak feküdtem a lába között miközben smároltunk. Az alvós alsóm pedig kezdett kényelmetlen lenni.
- Basszus a reggeli! - kiáltottam fel váltás képp. Mire felpattantunk és kiszaladtunk a konyhába.
- Én elmegyek fürdeni, amíg te átöltözöl oké? - mosolygott rám miközben megterítette az asztalt.
Csak bólintottam, mire ő kitáncolt az ajtón.

Harry lassan a nadrágod szét fog robbanni és ha ezzel nem kezdesz valamit, akkor szépen lassan megfogsz őrülni. Szóval lepd meg a kádban! 
A kisördög a fejemben annyira megőrjített, hogy tettem amit mondott. Felsétáltam a lépcsőn és megálltam a fürdőajtónál. Bekopogtam, mire a vízcsobogás abba maradt.
- Igen? - hallottam meg a csodásan csengő hangot bentről.
- Bejöhetek? - a hangom nagyon rekedt volt.
- Be.
Beléptem. Megfordultam és azonnal rájöttem, hogy nagy hülye vagyok.
- Mit szeretnél? - mosolygott rám fel.
- Csak..Izé..Fürdünk együtt?
- Megint? - húzta fel a szemöldökét vigyorogva.
- Igen. Akkor spórolunk a vízzel is, meg ilyenek. - habogtam össze-vissza. Levettem magamról a pólómat és nagy levegőt véve most már az alsónadrágomtól is megszabadultam és a vízbe léptem.
- Meglepetést okoztál Hazz. Most már semmilyen ruha nincsen rajtad. - jött hozzám nagyon nagyon nagyon közel. Kezét a nyakamtól végig vezette az ágyékomig, majd ott megállt és a hajamnál fogva magához húzott.
Megcsókoltam lassan és szenvedélyesen. Nyelvemet átcsúsztattam szájába és simogattam vele a szájpadlását, mire felnyögött. Kezével tapogatózni kezdett a víz alatt még végre megtalálta amit keresett. Kezével átfogta a farkamat és verni kezdte. Hangosan sóhajtottam fel.
- Á...állj meg! - szóltam rá nehézkesen, ő pedig elengedett és értetlenül nézett rám.- Menjünk be a szobába! - hadartam, majd karommal alá nyúltam és kezembe vettem Lorettát. Ahogy a meztelen, vizes teste hozzám ért már attól majdnem robbantam.
Ledobtam az ágyra, majd bezártam az ajtót és hozzá sétáltam. Lefeküdtem az ágyra. Lori pedig felkelt és besötétítette a szobát.
- Így nem fogod kellemetlenül érezni magad. - mosolygott rám.
A teljes sötétségbe egyszer csak egy testet éreztem meg magamon. Egy meztelen női testet. A haja csikizte a mellkasomat és a nyakamat, amitől még jobban verni kezdett a szívem. Megfogta a kezemet és fenekére tette azokat. Jó béna vagy Harold, hogy nem tudod magadtól! 
Csókot hagyott először a nyakamon, majd a mellbimbómon, a hasamon az ágyékomon.
- Nyugi. - suttogtam magamnak halkan. Loretta felnézett rám és felmászott az arcomhoz.
- Minden rendben van? - kérdezte meg aggódva.
- Béna vagyok. - kellemetlenül éreztem magamat.
- Nem vagy az. - mosolya megnyugtatott és megcsókoltam, majd ajka újabb felfedező útra tért. A szememet lehunytam és egyszer csak az száját olyan helye éreztem meg, ahol még a legszebb álmomban sem gondoltam volna. Körbevette a péniszemet.
- Te szent isten. - kaptam bele tenyerem közé a lepedőt.


*Loretta szemszöge*

Hangosan nyögött fel, miközben kényeztettem. Olyan érzésem volt, hogy a lepedőt már hiába akarnánk kivasalni, azt amit Ő odagyűrt már nem lehet. Harry farka megremegett a számba és beleélvezett. Gyorsan lenyeltem és felmásztam hozzá.
- Te jó ég! Mit műveltél vele.- szuszogott erősen. Csak megrántottam a vállamat, cserébe egy ragyogó mosolyt kaptam vissza, amit még a sötétben is látni lehetett a ragyogóan fehér fogaitól. Majd megcsókolt. Fordított a helyzetünkön. Homlokát nekem nyomta.
- Csak szólj ha valamit elrontok! - motyogta lehunyt szemekkel.
- Nem fogod elrontani! - nyugtattam meg.
Kezét végig vezette a derekamon, miközben a nyakamat csókolgatta és harapdálta. Markába vette az egyik mellemet és lassan szorongatni kezdte. Végül leért a kívánt célhoz. Ujját nekiszorította a csiklómnak, mire egy kicsit felnyögtem. Lassan mozgatta az ujjait és csak fokozatosan növelte a tempót. Közben végig az arcomat figyelte, amitől még jobban felizgatott a dolog. Egyik ujját belém vezette, majd még egyet.
Ki és be tolta nekem és nem volt rossz, sőt igazán jól csinálta. Percek után az ujja köré élveztem. Mellém dobta le magát miközben én próbáltam egyenlíteni a légzésemet.
- Jó voltam? - kérdezte kissé aggódva.
- Szerinted? - mosolyogtam fel rá.
Elvigyorodott én pedig rámásztam meztelen testére. Puszit nyomtam a szájára, majd felfedező útra indultam a testén. Mellkasa gyorsabban mozgott fel és le, majd visszamásztam és megcsókoltam.
- Van itt egy kis meglepetés! - súgtam oda neki. Szemöldökét ráncolta. - Vettem valamit reggel, amire szükségünk lesz. - kacsintottam rá és leszaladtam a kosárhoz. Kikaptam belőle a kis dobozkát és visszarohantam a sötét szobába. Felmutattam neki az óvszeres csomagot, majd felült.
- Légyszíves fordulj el, amíg ezt felveszem.
Lesütötte a szemét. Nem értem miért ilyen kis szégyenlős, hiszen az előbb még a számba volt. Na de mindegy.
- Megfordulhatsz. - mondta rekedtes hangom.
Ahogy átfordultam már az ágyon feküdt. Lassan mellé feküdtem.
- Te vagy felül Harold! - nevettem fel, mire feltápászkodott.
Miközben csókolni kezdett lassan belém vezette magát. Nagyon lassan. Felsóhajtott, ahogy teljesen belém került, majd kijjebb húzta magát belőlem. Kezemet a hátára helyeztem, lábamat pedig összekulcsoltam mögötte, hogy mélyebben belém kerülhessen.
- Uramisten! Basszus. - adta át magát az érzésnek.
Izzadt testünk, ahogy összeért iszonyatosan élveztem. Nagyon lassan és szenvedélyesen csinálta. Így még sosem voltam együtt senkivel. Végre nem szexeltem, hanem szeretkeztem.
Egy idő után egyre többször nyögtünk föl és Harry is egyre keményebben tolta nekem a csípőjét.
- Loretta!!! - kiáltott fel amikor elélvezett. Ahogy kimondta a nevemet az én orgazmusom is előtört.
Kihúzta magát belőlem és mellém feküdt. Csak bámulta a plafont. Én pedig úgy mosolyogtam, mint egy idióta.
- Hát ez nagyon jó volt. - szólalt fel, majd kezével értem nyúlt és magára húzott. - Köszönöm, hogy itt vagy nekem. Tudod én nagyon szeretlek. - suttogta halkan a félhomályban.
- Én is téged. Nagyon! De van egy kis gond.
- Micsoda? Nehogy, azt mondd, hogy ez neked csak ennyit jelentett, mert abba belehalok. - hangosabban beszélt a kezét pedig a kócos, immár kibontott és izzadt hajamba tette.
Jól esett, ahogy konkrétan szerelmet vallott nekem.
- Egy szóval sem akartam ilyet mondani Hazz. Csak annyit, hogy már tutira kihűlt a reggelink.Ugyanis két órával ezelőtt kezdtünk el pancsolni. - mutattam rá az órára.
- Hidd el leszarom a reggelit. - röhögött fel hangosan. Kiszállt alólam és elnyúlt a takaróért. - Visszafekhetsz, csak gondoltam betakarózunk, nehogy megfázzál.
Felnevettem.
- Harold. Idebent vagy 37 fokon ég minden. Ráadásul odakint is verőfényesen süt a nap,szóval kétlem, hogy fáznék.
- Csak fogd be azt a szép kis szádat és feküdj szépen ide. - rakta a kezét a mellkasára.
Tettem amire kért és visszatettem rá a testemet. Karja védelmezően fogott át.



Órákkal később ébredtem fel, még mindig Harry meztelen testén feküdve. Ahogy felnéztem szembe találtam magamat a mosolygó, zölden csillogó arccal.
- Szép jó reggelt! - köszöntött.
- Elaludtam? - kérdeztem meg kissé nyűgösen és még feljebb húztam a takarót.
- El. De nagyon aranyosan alszol. - simította meg az arcomat. - Még a nyálad is kifojt a mellkasomra. - nevetett fel.
Felnyüszögtem és felhúztam a fejemre a takarót.
- Hozok fel neked teát. - tett le maga mellé. Felvette egy új alsónadrágot és kiment a szobából.
Ahogy felakartam ülni iszonyatos izomlázat éreztem a combomban és az ágyékomban. Majd hatalmas vigyor terült el a képemen. Ő AZ ENYÉM!
- Itt a tea! Mit vigyorogsz mint a tejbe tök? - cuppantott puszit a homlokomra és az angyalos bögrét a kezembe adta.
Kortyoltam egyet a válasz előtt.
- Jó kedvem van. De innen ma nem lesz könnyű felkelnem. - hajtottam le a fejemet.
- Miért nem? - értetlenkedett.
- Mert mindenhol izomlázam van. - kuncogtam fel kínosan.
- Oh. Hát akkor kénytelenek leszünk egész nap az ágyban maradni. - csókolt meg.


Felöltöztem Harry pólójába és felvettem egy franciabugyit, felhúztam a redőnyöket és leültünk az ágyra.
- Mutatok neked pár kiskori videót. - vette elő az egyik szekrényből a kazettákat.



Az új részt 5 megjegyzéstől hozom :)) Pez

6 megjegyzés:

  1. Szia most találtam rá erre a blogra és úramisten... imádom.♥ Eszméletlen jól írsz és már alig várom az új részt!!*----*♥:D

    VálaszTörlés
  2. Jó lett, nagyon várom a kövit.

    VálaszTörlés
  3. úúú ez nagyon jó volt nagyon tehetséges vagy...:3333
    hamar hozd a kövit...:DD

    VálaszTörlés
  4. Ujujj kedvenc részem.:))Nagyon jól írsz és aw Harry végre elvesztette..és azt a bizonyos részt is jól megfogalmaztad és bele tudtam élni magam.:DSiess a kövivel!:*

    VálaszTörlés
  5. Juuuj nagyon jo resz lett!! *- vegre elvesztette XD gyorsan kovit!!! <3

    VálaszTörlés
  6. ÚJ RÉSZT KÖVETELEK *--* kurva jó lett *-* a zenén újítottál? csak mert az egyik nem volt ismerős

    VálaszTörlés