2014. március 2., vasárnap

1. díj

Hihetetlen nagy boldogsággal tölt el a blog legelső díja! Nagyon szépen köszönöm, hogy ilyen sokan itt vagytok, olvastok, kommenteltek. Ha ti nem lennétek, akkor ez a blog sehol sem tartana.






11 dolog magamról: 
- Imádom a cicákat. Nekem is van egy, akit Haroldnak hívnak.
- Niall a kedvencem a bandából, hiába a legtöbb blogomon Harry a főszereplő.
- Tanulok spanyolul.
- Szeretnék elmenni Disney Land-be, hogy találkozhassak Donald kacsával és Mickey egérrel.
- Hatalmas álmom válna valóra ha színpadon énekelhetnék.
- Van egy Bradley nevű plüssmackóm.
- A kedvenc sütim a Tiramisu.
- 28-as a szerencseszámom.
- 148 centi magas vagyok. (magas?:D)
- 18 leszek ebben az évben.
- Humor Harold az iskolában a becenevem, a Pez mellett.

11 kérdésre a válasz: 

1. Mi a csillagjegyed?

- Skorpió.

2. Hány éves vagy?

-  18 leszek idén novemberbe. Szóval most 17 vagyok.

3. Mi a kedvenc hobbid?

- Vagy blogot írok, vagy pedig van egy ilyen napló szerű könyvem amibe rajzolgatok vagy angolul írogatok bele dolgokat.

4. Van háziállatod? Ha igen, mi? Ha nincs, mit szeretnél?

- Mivel panelban lakunk itt csak degunk van. A nagyimnál van egy imádni való cicám. De már régóta vágyok egy kutyusra. 

5. Milyen nyelvet/ket tanulsz?

- Tudok angolul és spanyolul tanulok.

6. Vajon léteznek természetfeletti erők?

- Ez a kérdés az összes közül a kedvencem! Ugyanis akármennyire is hülyeségnek tűnik én hiszek az angyalokban. (Ahogy ez a blogomban is megmutatkozik) 

7. Szerinted minek létezik a ValóVilág, mint műsor?

- Őszinte leszek. Fogalmam sincsen, de ha belenézek akkor én mindig jókat röhögök, hogy hogyan találtak ennyi idiótát egy műsorba. 

8. Mit ettél ma reggelire?

- Melegszendvicset és epres teát ittam hozzá.

9. Melyik a rosszabb? Egy nem tojó tyúk vagy egy nem ugató kutya?

- Szerintem mindkettő elég szar lehet. De talán a nem ugató kutya rosszabb, mint egy nem tojó tyúk.

10. Vannak poszterek a faladon? Ha igen, milyenek? 

- Van 8 darab One Direction poszterem, egy darab Justin Bieber poszterem, 4 Cara Delevingne poszterem és 2 Ellie Goulding poszterem. 

11. Rendszerető vagy vagy kupis típus?

- Sajnálatos módon a második. Nálam sosincs hatalmas rend meg stb. Nem szeretem, nem tudok azonusolni egy nagyon rendezett szobával.


Sajnos nem olvasok blogokat, vagyis amiket olvasok azok angolok. Így nem tudom kiknek tovább küldeni a díjat:( 

Nagyon szépen köszönöm még egyszer. Remélem még sokáig kitartotok mellettem. P.xx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése